Fehér Klára: Bezzeg az én időmben – a 237. epizód

Két nyári visszatekintő epizódunk után (ez volt a filmes, ez meg a könyves), most visszatértünk a nagy éves témánkhoz, ami nem más, mint a pöttyös és csíkos könyvek! Most újabb pöttyös könyvet vettünk elő, ez pedig Fehér Klára Bezzeg az én időmben című bájos, ugyanakkor szívszorító regénye volt. Ahogy az évad során ez már többször előfordult, az egyikünk már ismerte a történetet, míg a másikunknak újdonság volt. Tartsatok velünk, ha szeretnétek tudni, hogy tetszett a Bezzeg az én időmben! (Spoiler: nagyon!)

Fehér Klára: Bezzeg az én időmben

Le is töltenéd? Popkult, csajok, satöbbi S10E12

Linkek az adásban elhangzottakhoz:

Fehér Klára: Bezzeg az én időmben
A regény a Magyar Elektronikus Könyvtárban

Ti olvastátok már? 🙂

Ui. És persze két podcast között is van véleményünk a világról. Itt megtaláltok bennünket:

Tünde: Olvasónapló // twitter // Goodreads // tumblr // snitt // Instagram
Brigi: Goodreads // tumblr // snitt // Instagram
iTunes: Popkult, csajok, satöbbi
Spotify: Popkult, csajok, satöbbi
Stitcher: Popkult, csajok, satöbbi
Tumblr: Popkult, csajok, satöbbi
Facebook: Popkult, csajok, satöbbi
e-mail: popkultcsajoksatobbi [kukac] gmail [pont] com

Szólj hozzá

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .