Klasszikus Hollywood – a 95. epizód

Mai epizódunkat az ihlette, hogy Tünde szereti a klasszikus Hollywoodot, ahogy ez már több ízben kiderült, Brigi pedig talán jó úton jár afelé, hogy szintén megszeresse: ha az Amazon The Last Tycoon című sorozatán múlik, akkor ez mindenképpen be fog következni. Addig Tünde ajánl néhány Cary Grant-filmet, Brigi pedig Matt Bomer nagyszerűségéről lelkendezik. Szóval csak a szokásos. 🙂

Hallgasd meg a 95. adást:

Le is töltenéd? Popkult, csajok, satöbbi S04E17

Ahol lehet értékelni is: ITunes csatorna

Szolgálati közlemények:

Már korábbi adásainkban említettük, hogy a magyar podcast közösség egy kérdőív segítségével szeretné felmérni a podcast-hallgatási szokásokat és preferenciákat. Ha van kedvetek és időtök, a kérdőívet itt találjátok meg:

Podkaszt kérdőív

Mi pedig lassan közeledünk jubileumi 100. adásunk felé, amikor is szeretnénk hallani felőletek: ha van bármilyen kérdésetek, ötletetek vagy javaslatotok a podcasttal, korábbi és jövőbeni témákkal kapcsolatban, ne habozzatok megírni nekünk emailben, kommentben, Facebook üzenetben vagy az alábbi űrlapon keresztül:

Linkek az adásban elhangzottakhoz:

The Last Tycoon
You Must Remember This
Graham McCann: Cary Grant: A Class Apart

Cary Grant válogatott életműve:
Észak-északnyugat
Félévente randevú
Fogjunk tolvajt
Philadelphiai történet
Sylvia Scarlett
Párducbébi
A nagy sztori
Kedvenc feleségem
A nő okozta vesztét
Amerikai fogócska

 

Továbbra is kíváncsian várjuk a kérdéseket és javaslatokat! 🙂

Ui. És persze két podcast között is van véleményünk a világról. Itt megtaláltok bennünket:

Tünde: Olvasónapló // twitter // Goodreads // tumblr // snitt
Brigi: twitter // Goodreads // tumblr // snitt // Instagram
iTunes: Popkult, csajok, satöbbi
Stitcher: Popkult, csajok, satöbbi
Tumblr: Popkult, csajok, satöbbi
Facebook: Popkult, csajok, satöbbi
e-mail: popkultcsajoksatobbi [kukac] gmail [pont] com

 

Save

Save

Save

Reklámok

Klasszikus Hollywood – a 95. epizód” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Csak mert panaszkodtatok (?) hogy nincs “hozzászólás”

    Szóval valóban Cary Grant, még mai szemmel is Hollywood egyik legmenőbb arca. Nem tudom, hogy azt a fajta járást tanult e? vagy Ő találta ki, de valószínűleg iskolát teremtett vele. Könyök derékszögben hajlítva, csukló/újjak lefelé…gyorsan ki is próbáltam és persze figyeltem, hogy jár e az utcán valaki így, de kudarc. Senki.

    Viszont: gyorsan újra néztem a Párducbébit és az Észak-északnyugat -ot és az előbbit továbbra is kimondottan viccesnek gondolom, függetlenül attól, hogy mára (születtem 71′) nekem kicsit “sok” a forgatag/kaland/bonyodalom.

    Az Észak-északnyugat tetszett DE!
    Egy napig agyaltam mire rájöttem, hogy mi a gondom. Nem Cary Grant, mert Ő az aki, szépen hozza a megtévesztett, néha elveszett karakter, hanem a sztori 😦 vagy a sztori fel/ki és átvezetése. Szóval az égész mai szemmel nagyon szájbarágós. Egy mai triller hagyja gondolkozni a nézőt, node ez azért nem annyira. Pl. amikor Grant bemegy az ENSZ be (na ilyet se lehetne csak úgy 2017-ben) és számon kéri Lester Townsend-et, hogy Ő e Ő? kb 1 percig megy a kérdezz felelek, holott az első kérdés/válasz után kiderülhetne, hogy csúnya átverés szemtanúi vagyunk.

    59-ben alacsonyabban volt az ingerküszöb?
    Senkinek nem jutott eszébe, hogy nem kell mindent agyon magyarázni?
    Ha Hitchcock 59-ben megnézne a 2017-es krimit vajon tátva maradna a szája?

    1. Köszi, ez aztán a jó kis komment és külön örömmel tölt el, hogy kiderül, van velem közel egyidős hallgató aki még talán emlékszik a Szombat esti Filmkoktélra 🙂
      Valamelyik dokumentumfilmben, vagy életrajzban amit olvastam tényleg volt szó arról, hogy a járását is kitalálta magának, s mindezt valahonnan a varietés múltjából hozta, ahol nem volt neki idegen az artistáskodás se.
      A screwball komédia igazán non-stop volt, nem nagyon hagyták gondolkodni közben az embert, ha nem a pörgős párbeszédek akkor a kalandsorozat volt ami gondoskodott a szórakozásról.
      Érdekes az Észak-Északnyugatos meglátásod így még nem gondolkoztam el rajta, de tuti lenne mit tanulnia Hitchcocknak ma 🙂
      Te melyik Cary Grant filmed ajánlanád egy kezdőnek?
      T.

  2. Hááát, elsőre talán a Philadelphiai történet, ami nem annyira pörgő ezért talán jobban rááll a 21. századi agy, nem az a szuperpörgős mint a Párducbébi. Sőt, már csak azért is lehet azzal kezdeni, mert megismerheti a “friss belépő” a “Comedy of remarriage” típusú filmek egyik alapvetését.

    A Szombat esti Filmkoktél nagyon is, hogy megvan. Menő manó, Meghökkentő mesék.
    Ja! És ugyan kicsit OFF, de magam is voltam au-pair a 90-es évek derekán (heti 40 fontért) a csatorna túlpartján, talán a kevés fiúk egyike aki anno ezt csinálta 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s