Karácsonyi könyvajánló 3. – a 75. epizód

Bármilyen érzelmekkel viseltetünk is az ünnepek iránt, most már semmiképp nem menekülhetünk a közelgő Karácsony és az ezzel együtt járó ajándékvásárlás elől. De ha már muszáj ajándékot venni, miért ne lepnénk meg barátainkat, üzletfeleinket és akár magunkat is egy-egy szuper könyvvel? A tavaszi dömping után ez az az időszak, amikor a kiadók a legtöbb újdonsággal rukkolnak elő, így szinte biztosak vagyunk benne, hogy mindenki talál köztük kedvére valót. Az alábbi illusztráció pedig azt hivatott szemléltetni, mi milyen arcot vágunk sokszor a sok izgalmas könyv láttán:

Two cats in front of a Christmas tree

Hallgasd meg a 75. adást:

Le is töltenéd? Popkult, csajok, satöbbi S03E23

Ahol lehet értékelni is:  ITunes csatorna

A korábbi évek gyakorlatának megfelelően most sem itt, a posztban soroljuk fel az általunk ajánlott könyveket, hanem megtaláljátok őket ezen a Goodreads polcon. És persze az adásban. 🙂

Ti milyen könyveket kértek Karácsonyra? Ne csak a Télapónak írjátok meg, hanem nekünk is!

Ui. És persze két podcast között is van véleményünk a világról. Itt megtaláltok bennünket:

Tünde: Olvasónapló // twitter // Goodreads // tumblr // snitt
Brigi: twitter // Goodreads // tumblr // snitt // Instagram
iTunes: Popkult, csajok, satöbbi
Stitcher: Popkult, csajok, satöbbi
Tumblr: Popkult, csajok, satöbbi
Facebook: Popkult, csajok, satöbbi
e-mail: popkultcsajoksatobbi [kukac] gmail [pont] com

Save

Save

Save

Karácsonyi könyvajánló 3. – a 75. epizód” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Sziasztok csajok! Élvezettel hallgattam ezt a változatos podcastot, köszi!
    Lobo, a Shoes sorozat 11 részes. Van korcsolyás is, de még sok másik is, zavaró, hogy az első kettőt kivéve mind megjelent kétféle címen is. Pl.: a Skating Shoes White Boots címen is. A Színpadi cipők a 4. rész, szóval “ugrottak” most is már, nem hiszem, hogy kijön a többi – mondjuk én annyira nem is rajongtam érte.
    A Nyírd ki-ben is kvázi feladatok vannak, jó nem ennyire írásosak, de olyanok is vannak, amiket írtál a másikról, pl. hogy monologizálj, írj le valami banális eseményt totál kirészletezve, dokumentáld az idő múlását stb. A rongálásra meg nem muszáj koncentrálni, sőt, sokan kifejezetten művészien oldják meg a feladatokat és átvitt értelemben. 🙂 Ezzel a Nyírd ki hullámmal is el voltunk csúszva amúgy, nekem már 2011-ben lett Wreck this journalem, de az igaz, hogy most meg még többfélét csináltak belőle, és virágzik a biznisz. Mint a színezők, amiből már szinte túlteng a kínálat – minden témában találsz, van amiből háromfélét is. A következő hullám a scrapbookok lesznek szerintem, mindenféle matrica meg színes papír meg nem tudom milyen készletekkel teletűzdelve. 🙂 (Gyorsan valósítsuk meg az ötletet, mielőtt megvalósul! 😀 )
    A szakácskönyves színezőből egyébként kitéphetők a receptek (vagy a színezőlapok?), szóval nem kell a konyhában, főzés közben összekent lapokat színezni, illetve nem kened össze a már kiszínezett alkotásokat se. 😉
    Brigi, a Closed Casket már megjelent az Európánál A zárt koporsó címen. 🙂

    1. Köszi a sok kiegészítést 🙂

      Ó hát a cipőkkel én lemaradtam a You’ve got mail felsorolásánál de azt hiszem ott is mondogatja Meg Ryan, hogy van ami nem teljes egészében folytatás.
      Egyébként ha le is vagyunk maradva valamivel, hamarosan utolérjük, sőt túlszárnyaljuk a “nyugatot” ld. recept pingáló, de azért jó tudni, hogy a szakácskönyv-színező legalább praktikus:)

      (elárulok egy titkot, Brigi nem követi a magyar megjelenéseket 🙂

      Tünde

      1. A You’ve Got Mailt újra kéne nézni, olyan jó az a film. 🙂
        Lehet, hogy csak lazán kapcsolódnak ezek a cipős kötetek, nem tudom.

        Ó, igen, szerintem is, már lassan színezőbirodalom vagyunk… A receptest én már túlzásnak éreztem, de megbékéltem, pont emiatt a praktikusság miatt. Én maradok a mini-mindfulnesses színezőmnél, meg Pusheennál, ők szerintem amúgy is kitartanak életem végéig. 😀 Kíváncsi lennék hány oldalt színeztek ki azok, akik vettem színezőt, átlagosan. 😉

        Sejtettem, hogy nem követi, ezért gondoltam jelzem. 🙂 Tök jó lett annak is a borítója. A monogramos is szép. Illenek egymás mellé. 🙂

  2. A Moone boy tündéri! Legalábbis a sorozat mindenképp. Ötletes, aranyos, a főszereplő srác és a családja nagyon el lett találva, és a képzeletbeli barát témához is kreatívan álltak hozzá.

Vélemény, hozzászólás?

